Notícies
Ja tenim els guanyadors de la 14a edició del Festival d'Enceses

El Bestiari tindrà signes específics en Llengua de Signes Catalana (LSC) amb la creació del Glossari Bestial!
Convocatòria de curs RGCRE el 17 de Juny a Barcelona.

Arriba el 14è Festival d'Enceses d'Artesa de Lleida.

Convocatòria de curs RGCRE, 6 de maig de 2023 a Berga (Berguedà).

La família del bestiari festiu creix: coneix les bèsties que es van estrenar el 2022

Els Diables d'Alguaire sortejaran una cistella durant la Fira de la Figa per poder reconstruir la Figa-Foc

El Drac d'Olivella, guanyador del Festival d'Enceses d'Artesa de Lleida que ressorgeix després de la pandèmia

Agenda
Vocal-delegat
Josep Maria Carrera
Email: info@bestiari.cat
Telèfon: n/d
L’Agrupació de Bestiari Festiu de Catalunya s’organitza territorialment en onze àmbits territorials o vegueries, determinades en funció de les realitats ja existents, per criteris socioculturals i de demografia de figures de bèsties. Aquestes demarcacions són les que figuren en aquest menú de la pàgina web.
La creació de nous àmbits territorials és possible en funció de les modificacions demogràfiques de les figures de bestiari o bé per la incorporació de noves àrees.
Cada àmbit territorial té la seva representació a la Junta de Govern de l’Agrupació mitjançant el seu vocal-delegat territorial.
Figures de bestiari festiu
Filtre de cerca:
Població Tipologia Foc Protocol Cavallets Animació Infantil
Població Tipologia Foc Protocol Cavallets Animació Infantil